Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Trieste bella e musicale...

Καλησπέρα σας! Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Εμείς είμαστε όλοι μια χαρά, γεμάτοι ενεργητικότητα και ανοιξιάτικη διάθεση! Το Σάββατο το πρωϊ έκανα μια βόλτα στην Αθήνα και ανακάλυψα ένα κατάστημα με μεταλλικά εξαρτήματα πολύ ωραία που στο μέλλον θα σας δείξω. Πήρα μερικά όμορφα πραγματάκια από εκεί. Και επίσης έκανα προμήθειες σε χαρτιά από το Διονυσόπουλο μια και θα αρχίσω να ετοιμάζω ένα ευχολόγιο για τη βάφτιση του δεύτερου μωρού ενός φιλικού μας ζευγαριού.

Σήμερα θα σας δείξω τη συμμετοχή μου στην 1η πρόκληση του Get creative όπου guest designer είναι μια πολύ ταλαντούχα και αγαπημένη Ελληνίδα καλλιτέχνιδα που ζει στην Αυστραλία, η Nadia Cannizzo.

Η πρόκληση - που, ομολογουμένως, με δυσκόλεψε λίγο - ήταν να χρησιμοποιήσουμε στη σύνθεσή μας:

1 pattern paper
1 card stock
1 strip of ribbon/lace
1 button or brad
1 die cut
1 title
1 picture

Τελικά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μια φωτογραφία του Canal Grande της Τεργέστης από το οποίο έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις. Στην Τεργέστη βρέθηκα το καλοκαίρι που μας πέρασε μαζί με μια καθηγήτρια μου από το Τμήμα Μουσικολογίας του Πανεπιστημίου η οποία είναι μέλος της Τριμελούς Επιτροπής του διδακτορικού μου. Στην Τεργέστη βρεθήκαμε για έρευνα σε κάποια αρχεία. Πρέπει να πω ότι από την πρώτη στιγμή με κέρδισε αυτή η καλλονή της Βόρειας Ιταλίας. Σταυροδρόμι πολιτισμών στο παρελθόν η Τεργέστη κουβαλάει μαζί της σημάδια τους και ανάμεσά τους και τη σφραγίδα του ελληνισμού. Το Canal Grande περνάει μπροστά από το Pallazzo Gopcevich, ένα επιβλητικό κτίριο που στεγάζει το Museo Teatrale Carlo Schmidl - ένα μουσείο στο οποίο φυλάσσονται όλα τα ιστορικά ντοκουμέντα της θεατρικής ζωής της Τεργέστης του 19ου αιώνα - στο οποίο εργαστήκαμε κυρίως. Την Τεργέστη πάντα θα την έχω στο μυαλό και στην καρδιά μου και θέλω πολύ να την επισκεφθώ με τον άντρα μου και τα παιδιά μου.








Τη χάρηκα πολύ αυτή τη σύνθεση και θα χαρώ να δω τα σχόλιά σας. Καλό απόγευμα!

ArrivederLa cara Trieste...!


14 σχόλια:

  1. Christina....what a wonderful take on the challenge...it was difficult wasnt it!!!
    I am happy you liked the challenge.....thank you so much for playing along!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα μου είναι τέλεια σύνθεση!!! Ταξιδιάρικη με πολύ όμορφα χαρτιά!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. coucou,
    Je trouve que le défi était un peu difficile, amis tu as très bien réussi. ta page est jolie et tout se marie à merveille avec ta photo qui renferme de très beaux souvenirs!
    bravo
    bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Christina your piece of art is beautiful ! I am sure that one day you visit this beautiful place once again with your family. Until then you have given us all an insight into your past. Thank you for sharing.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Si, un po'. Μου αρέσουν πολύ και γενικά έχω αρκετά ακούσματα, κυρίως, από την όπερα και από μια θεία μου Ελληνοϊταλίδα. Μου αρέσουν πάρα πολύ, είναι πολύ μελωδική γλώσσα. Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για παρακαλώ περάστε απ το σπίτι μου...
    Το πουλάωωωω το σπίτιιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα

    πανέμορφη η σύνθεσή σου

    ξέρεις οτι στην Τεργέστη ζουν πολλοί Έλληνες τρίτης γενιάς με καταγωγή από τη Μικρά Ασία, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν μιλούν καν ελληνικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ logia

    Νέλλυ μου καλημέρα. Ναι ξέρω ότι ζουν πολλοί Έλληνες 3ης γενιάς αλλά δεν ήξερα ότι έχουν και καταγωγή από τη Μικρά Ασία. Γνωρίσαμε ανθρώπους από την ελληνική κοινότητα και μου έκανε εντύπωση η αγάπη τους για τον ελληνισμό και την ιστορία της κοινότητας καθώς και οι ισχυροί δεσμοί που κρατούν ακόμα μεταξύ τους. Νόμιζα ότι οι περισσότεροι πάροικοι προέρχονταν από τα Επτάνησα και την Ήπειρο. Πήγαμε ψάχνοντας μια χαμένη όπερα του Ροδοθεάτου η οποία δυστυχώς δε βρέθηκε.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου από εδώ και για τα καλά σου λόγια. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη σύνθεση...Μου αρέσει πολύ η κατεστραμένη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ομορφη σελιδα!!μου αρεσει ιδαιτερα ο τροπος που εκοψες τη φωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ελένα & Ευδοκία
    Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ! Δεν έκοψα τη φωτογραφία! Έκανα κάτι πολύ πιο απλοϊκό. Έκοψα με το κοπιδάκι τα λεπτά σχεδιάκια του χαρτιού και πέρασα τη φωτογραφία και την κόλλησα από πίσω. Όσα βλέπει η πεθερά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη η σύνθεση σου Χριστίνα!!!! Έδεσε πάρα πολύ η φωτογραφία με το χαρτί! Πράγματι ο τρόπος που έκοψες το χαρτί, είναι πολύ έξυπνος, είναι σαν να κάνει κυματάκι! Μπράβο σου!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή