Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

All in pink!

Καλησπέρα σας! Πώς τα περνάτε; Η άνοιξη μας ήρθε για τα καλά, ή μάλλον καλύτερα οδεύουμε ολοταχώς για το καλοκαίρι!

Σήμερα θα σας δείξω τις συμμετοχές μου στις προκλήσεις των Scrapbookers in Greece και Get Creative. Απορώ κι εγώ πώς τα κατάφερα και τελευταία στιγμή πρόλαβα.

Η καρτούλα μου (όλη μες στα ροζ!) είναι η συμμετοχή μου στην πρόκληση για κάρτα βάσει sketch του Get Creative. Ορίστε, λοιπόν, η καρτούλα και το sketch στο οποίο βασίστηκα:



Αντέστρεψα το sketch, έκανα heat embossing στο μήνυμα και τη σφραγίδα με τα πουλάκια και χρωμάτισα με Copics.

Και τώρα να σας δείξω τη σύνθεσή μου με μια φωτογραφία τραβηγμένη τέσσερεις μόλις μέρες πριν το γάμο μου. Είναι μια φωτογραφία απλή αλλά μου αρέσει πολύ και ήθελα πολύ να την κάνω σύνθεση. Με αυτή τη σύνθεση συμμετέχω στην πρόκληση με sketch του Get Creative και την 30ή πρόκληση του Scrapbookers in Greece με χρωματική παλέτα.



Και ιδού η σύνθεσή μου:


Και ένα κοντινό:


Έκανα masking με ένα καινούργιο υπέροχο stencil και χρησιμοποίησα χαρτιά Webster's Pages από τις συλλογές Country Estate, Hollywood Vogue και Western Romance.

Ελπίζω να σας αρέσουν. Εγώ, πάντως, πολύ τις χάρηκα και χάρηκα, επίσης, που πρόλαβα (ξεκινώντας χθες το βράδυ) να τις τελειώσω εγκαίρως. Περιμένω με ανυπομονησία τη γνώμη σας...

Αυτά για σήμερα! Σας ευχαριστώ πολύ που με επισκεφθήκατε και σας εύχομαι ένα όμορφο βραδάκι!

24 σχόλια:

  1. Χριστίνα, είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και τα δύο!!! Καλά για τη σύνθεση δεν έχω λόγια, εξαίσια!!! Υπέροχη φωτογραφία και το masking επίσης! Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα είναι και τα δυο πανέμορφα!!!άλλα περισσότερο χαζεύω την σύνθεση σου!!φανταστική με μια μάσκα σούπερ!!!και την έκανες και τόσο καλά!!!και το χρώμα δένει υπέροχα με την τόσο ρομαντική φωτογραφία σας!!Μπράβοο σου και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και η κάρτα και η σύνθεση και η φωτογραφία, όλα είναι τόσο όμορφα και τόσο αρμονικά!!! Χριστινάκι μου πάντα φτιάχνεις ξεχωριστά πράγματα!!! Σε φιλώ, να περάσετε μια όμορφη Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου Χριστίνα μου Καλή Πρωτομαγιά εύχομαι και ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Christina!!!!!!!
    what can I say wow wo wow...your card and layout are beautiful.
    Your card is so so so pretty!!
    well as for your layout romatic as always!
    love the masking and misting you have done!
    thank you so much for your continued support of Get Creative...
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη Χριστίνα! Καλά τι φανταστικό αυτό που είναι με τα πουλάκια στην κάρτα!!!!!! Πολύ μου άρεσε! Και η σύνθεση σου όμως είναι με πολύ όμορφα, ρομαντικά χρώματα κι έξυπνες τεχνικές!!!! Μπράβο σου Χριστίνα κι ευχαριστούμε πολύ έπαιξες μαζί μας στο Get Creative! Καλή και λουλουδένια Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Both creations are gorgeous. Love that you turned the sketch for the card. Thank you for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να σε καλα καρδια μου..συνδιαζεις τοσο ομορφα τα χρωματα..το ροζ το καφε..εγιναν φανταστικα..η συνθεση ειναι πανεμορφη..τοσο ομορφα χαρτια..και το στενσιλ πολυ πετυχημενο..καλη επιτυχια..καλο Μηνα..να περασεις ομορφα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφη η κάρτα αλλά και η σύνθεση όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα ... Πω, πω Χριστίνα ... φοβερό το μίστινγκ, και ωραία χρώματα έχει η καρτούλα σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και η κάρτα και η σύνθεση είναι τόσο όμορφες! Μου αρέσει πολύ το πώς αντέστρεψες το sketch

    Ευχαριστούμε και πάλι για τις συμμετοχές σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hi Christina, two fabulous entries for our challenges at Get Creative and both of them are gorgeous. Loved how you flipped Irinis sketch and those super sweet images and papers. The masking and the photo on the layout are just perfect.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η πρώτη καρτούλα σου είναι απίθανη! Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ολυ όμορφη δουλεια! καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!
    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα πράγματα μας έφτιαξες πάλι! Κι εσύ στο παρά πέντε, ε; Καλή επιτυχία και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Très jolie carte, j'aime bien les tampons Crafty Secret et j'aime beaucoup cette page très tendre. Bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι!!!!Να δω πότε θα στολίσω το αλμπουμάκι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι όμορφες συνθέσεις!!έχεις πολύ καλό γούστο!!πανέμορφα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!happy Sunday!!!!!!!! =^.^= :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου Χριστινάκι, με τα ωραία σου!!!! Καλή εβδομάδα να έχετε κοριτσάκι μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ολα μαγεμενα..μου αρεσαν πολυ τα stensil..και τα χαρτια..πανεμορφη συνθεση..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή