Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Η πρώτη μου λαμπάδα για φέτος και ένα μικρό δωράκι για το παζάρι στην Πτολεμαϊδα

Καλημέρα σας και καλό μήνα! Μια βδομαδούλα μας έμεινε ακόμα μέχρι τη Μεγάλη Βδομάδα και μάλλον όλοι τρέχουμε λίγο πολύ.

Σήμερα θα σας δείξω ένα ακόμα δωράκι για το παζάρι που διοργανώνουν η Μαρία και η Κική. Είναι ένας σελιδοδείκτης απλός με μια Tilda.




Και να και η πρώτη μου λαμπάδα για φέτος. Έχει μια καρφιτσούλα με τσόχινο τριανταφυλλάκι και ένα κολιεδάκι με σπιτάκι από τσόχα και χάντρες για στολίδια που μετά θα χρησιμοποιηθούν κιόλας απ' τα κοριτσάκια. Τις επόμενες μέρες θα σας δείξω και τις επόμενες.





Ελπίζω να σας αρέσουν! Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε από το μπλογκοσπιτάκι μου. Εύχομαι σε όλους όμορφες, χαρούμενες και δημιουργικές μέρες!




20 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πανέμορφη η ιδέα σου και μου δίνεις ιδέα τι να κάνω ένα ολοκληρο κουβάρι σπάγκο που έχω για τα απιδάκια στη "Μέλισσα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα καρδια μου..να σαι καλα..πολυ ομορφος..καλο Μηνα..πρωτα ο Θεος ολα να πανε καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χριστίνα!!!Πολύ όμορφα και τα δυο σου!! ιδιαίτερα η λαμπάδα μ'αρεσε πάρα πολύ!!!Μπράβο που συμμετέχεις και προσφέρεις και συ με τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστίνα, το'ξερα οτι θα είναι καταπληκτικη η λαμπάδα σου!!! Τα συνδίασες ολα υπέροχα, μου αρέσει τρελά! Το τριανταφυλλάκι το έκοψες με το cuttlebug..? αχ τι μου κάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα και τα δύο, εριξα μια ματιά και στις προηγουμενες δημιουργιες σου και είναι όλες πολυ εντυπωσιακες!
    καλως σε βρηκα!
    Μίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! Υπέροχα πράγματα φτιάχνεις πάλι! Σ' ευχαριστώ για τις υποδείξεις σου με τη βιβλιοδεσία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελεια η λαμπαδα...υπεροχος ο σελιδοδειχτης!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστινάκι μου τι ωραία λαμπάδα!!!!μου έδωσες ιδέα!!!για τον σελιδοδείκτη τι να πω καταπληκτικός και μπράβο που βοηθάς είσαι υπέροχος άνθρωπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία και τα δυο, μπραβο Χριστίνα και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα Χριστίνα! Άντε με το καλό και τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστινάκι μουυυυυυ!!!! Τέλεια τέλεια τέλεια είναι!!!! Καλή συνέχεια στις λαμπαδίτσες σου!!! Θα ήθελα πολύ να ερχόσουν κι εσύ μαζί με τη συμμετοχή σου!!! Σε φιλώ, καλό μήνα και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο σελιδοδείκτης είναι πανέμορφος!πάρα πολύ γλυκός!!!!!και η λαμπάδα με το σπιτάκι απο τις ομορφότερες που έχω δει!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!! έχεις πολύ καλή αίσθηση του γούστου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφα πραγματάκια έφτιαξες!!!!μπράβο καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Χριστίνα! Πολύ όμορφο το tag, αλλά και η λαμπάδα που έφτιαξες! Μπράβο σου και για τα δυο, θα το λέω συνέχεια, έχεις πολύ καλό γούστο : )
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Christina, congratulations for your honourable mention at Get Creative. what great projects, love the gorgeous lambada and the pretty tag.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είναι πάρα πολύ όμορφα και από ότι έμαθα το bazzar είχε και πολύ μεγάλη επιτυχία! Καλό Πάσχα να έχουμε και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σ'ευχαριστουμε..ειναι υπεροχο αυτο που καταφεραμε ολες μαζι..Καλη και Ευλογημενη Ανασταση Κυριου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ομορφα ειναι...Καλη Ανασταση με υγεια κ χαρα ν εχεις.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή